Cashout Pertama Dari ChurpChurp


Selepas setahun lebih join dengan ChurpChurp, akhirnya mampu juga aku cashout earning dari ChurpChurp ni. Walaupun bukan banyak, tapi ok lah daripada tidak ada, betul tak. Join ChurpChurp kira-kira bulan september 2010, kalau tak silap perkiraan aku, dah setahun 5 bulan aku join ChurpChurp. So kalau nak dikira, banyak juga campaign ChurpChurp yang aku terlepas. Yalah, aku ni bukannya aktif sangat dengan twitter tu.


Selepas 1 minit button cashout tu ku tekan, terus churpchurp emailkan aku cashout payment notice ni. Tengoklah, tak banyak pun cashout. So sekarang cuma menanti cek dari churpchurp ni. Bolehlah pakai beli hosting blog ni pula lepas ni dengan duit churpchurp ni. =)

Sangat berbaloi join churpchurp. Sambil sibuk main twitter dan facebook, boleh juga sempatkan diri promote iklan churpchurp. So siapa yang belum join churpchurp, cepat join churpchurp sekarang!


2 Komen:

munna said...

oklah tu....kak munna earning churp2 tak gerak2 pun .... seringgit pun tak cecah lagi

Kyuubi said...

@ni pun dh nak 2 tahun kak, baru boleh dpt mcm ni. nk kena rajin dgn twitter n cari ramai follower..