Pelakon Norish Karman Nafi Dakwaan Hamil Luar Nikah



Macam-macam gosip dan cerita dalam dunia hiburan tanah air ni. Terbaru, pelakon drama Spa Q, Norish Karman didakwa hamil luar nikah. Dia didakwa hamil luar nikah kerana lama menghilangkn diri dari dunia seni.


Namun Norish menafikan dakwaan itu dan menyatakan dia menghilangkan diri kerana sibuk dengan kerja dan anak-anak.

Apabila orang menonton saya di Festival Monodrama itu nanti, mereka dapat menilai sendiri sama ada khabar angin itu benar atau tidak. Secara logiknya, tiada siapa yang akan mengambil pelakon yang berbadan dua untuk berlakon di atas pentas - mStar Online

Biasalah kak. Kalau dah namanya artis, memang tak lekang dari gosip panas. Kalau takde gosip, bermaksud akak tu bukan artis. :)

Dunia hiburan memang sentiasa panas.

Sumber: mStar Online


6 Komen:

LydSunshine said...

Sesuka hati je fitnah + buat cerita. kalau dah creative sgt, buat la skrip filem. Ye dok?

Mohd Rozaiman said...

...teringat Spa Q...ha ha...

nur choki choki said...

nasib badan la..

Kyuubi said...

@LydSunshine
diorang kreatif buat cite je. nak buat skrip tunggu sampai mati

Kyuubi said...

@Mohd Rozaiman
same la. haha

Kyuubi said...

@nur choki choki
dah namanya artis. ye dok?