Ikon Sukan Gusti Hulk Hogan Gay?



Sebut saja Hulk Hogan mesti korang semua kenal. Hulk Hogan atau nama sebenarnya, Terry Bollea adalah antara ikon sukan gusti yang terkenal sebelum ni. Sekarang dia dah berumur 58 tahun, dah tak bergusti lagi kot. Aku dah lama tak layan gusti.

Picture @ IMDB

Baru-baru ni, Hulk Hogan memfailkan saman terhadap bekas isterinya, Linda Bollea. Dia memfailkan saman terhadap bekas isterinya yang menuduh Hogan seorang yang ganas, menderanya dan juga seorang gay! Linda juga menuduh bahawa Hogan mempunyai hubungan seksual dengan rakan ahli gusti lelaki.

OMG! Hulk Hogan Gay?

Bagaimanapun Hulk Hogan menafikan dia gay sambil menjelaskan bahawa jika dia seorang gay, dia akan mengakuinya. Whoa statement yang terbaik!

Hmm dah bercerai pun masih lagi ada issue yang belum selesai. Inilah masalah sekarang. Kahwin lepas tu cerai. Sampai mati ada saja issue yang tak selesai. Baik tak payah kahwin, senang cerita.


Sumber: Yahoo!


2 Komen:

LydSunshine said...

Gay? Auww... Lawan pedang. Hehhe.

Mr. Hardy said...

badan ketul2 tp gay?errk,nak muntah...shial la...