Pelakon Dan Model Seksi Yang Yang Berasal Dari Lelaki


Alicia Liu adalah seorang pelakon Taiwan yang jelita lagi hot. Mungkin pelakon ni tak berapa dikenali kalau di Malaysia.

Tengok dari gambar, memang cun habis. Jejaka-jejaka diluar sana pasti tergugat keimanan bila tengok dia ni. Sekali pandang pasti nak lagi. Tapi ada sesuatu yang tidak kita ketahui tentang pelakon ni.





Sekali pandang, nampak macam menarik. kali kedua pandang, makin menarik. Kali ketiga pandang, pasti nak lagi. Tapi itulah hakikat. Tapi, jangan tertipu dengan apa yang kita nampak dengan mata kasar kita.

Tiada siapa menyangka, wajah dan badan Alicia yang cantik ni, sebenarnya dia adalah seorang lelaki yang menjalani pembedahan menukar jantina!



Ini adalah rupa sebenar Alicia Liu sebelum dia menukar jantina pada umur 18 tahun. Namun, mungkin dah rezeki Alicia, sekarang dah jadi pelakon terkenal di Taiwan. Dan selepas dia mendedahkan identiti sebenarnya, dia mendapat reaksi positif dari peminatnya pula.

Apa yang menariknya dengan Alicia, tubuhnya tidak menunjukkan yang dia sebenarnya, dulu adalah lelaki. Biasanya, seorang lelaki yang menukar jantina pastinya masih menunjukkan ciri seorang lelaki, seperti bahu yang lebah dan bentuk muka yang seakan lelaki.

Aku pernah terjumpa gadis muka cun. Tapi, bila dah dekat dan dengar suara diorang bercakap, suara dia lebih garau dari suara aku!

Walau apa pun, janganlah kita mengubah diri kita selain dari apa yang telah diciptakan.


2 Komen:

suffer8zine said...

fuhhh mmg x nmpk mcm lelaki

Terkini : Kanak-kanak Ada 26 jari

elly said...

laki nie sngt kiut.. :P