(Tahniah) Memey Nikahi Norman Hujung Tahun Ini


Masih segar di ingatan kitorang tentang kes Memey dan Norman Ditangkap Khalwat tahun lalu. Itu masa diorang belum ada apa-apa ikatan yang sah lagi.

Namun hari ini, Memey mengesahkan bahawa dia akan menikahi Norman pada hujung tahun ini 2011.

Alhamdulillah, saya gembira kerana selepas pelbagai dugaan berlaku, akhirnya saya akan bergelar isteri kepada Norman. Apa-apa pun, saya harap, selepas kami berkahwin, tiada lagi kontroversi atau timbul masalah lain - mStar Online

Itu antara luahan Memey dipetik dari akhbar mStar Online.

Syukurlah diorang dah nak khawin. Semoga selepas ini tak ada lagi main tangkap-tangkap basah ok? Dan diharapkan semua perancangan diorang berjalan lancar.

Tahniah juga kami nak ucapkan kepada pasangan ini. Semoga nanti bahagia hingga ke anak cucu. jangan pula lepas khawin, bercerai berai. David Beckham yang kaya raya dan muka hensem pun tak cari isteri lain :)


2 Komen:

Aduka said...

bagus sgt la tu.. dah berkurang sikit fitnah (gosip) yg bakal kite dengar.. =)

suffer8zine said...

nikah jugak akhirnya

Terkini : Trend Gigi Bercahaya di Jepun