Lelaki Minta Bantuan Polis Untuk Mengelakkan Diri Dari Isteri Kuat Nafsu Seks


Pada kebiasaannya, lelaki lebih banyak dikaitkan dalam hal seks. Pada pandangan masyarakat, lelaki mempunyai nafsu seks yang lebih kuat dan keinginan untuk melakukan hubungan seks lebih tinggi berbanding wanita. Itu hanya pandangan masyarakat sahaja.

Tapi, lain pula yang berlaku di Berlin, Germany. Seorang lelaki terpaksa meminta bantuan pihak polis untuk mengelakkan diri dari isterinya yang mempunyai keinginan seks yang tinggi.

Bosan kerana sering diminta memuaskan nafsu isteri, seorang lelaki terdesak meminta tolong kepada polis supaya melindunginya daripada wanita terbabit, kata pegawai keselamatan semalam. “Semuanya gara-gara si isteri yang selalu menuntut mengadakan hubungan seks,” katanya. - myMetro

Apa yang aku belajar dalam biology, kaum wanita tidak mempunyai had atau limit dalam hubungan badan ni. Lain pula untuk kaum lelaki. Selepas ejakulasi, seorang lelaki harus berehat lebih kurang sejam sebelum boleh malakukannya semula.

Pada pandangan aku, sebenarnya lelaki dan wanita sama sahaja dalam hal seks. Namun wanita berasa malu untuk mengakuinya berbanding lelaki. Lebih-lebih lagi di Malaysia. Jadi, tidak hairanlah jika orang berpandangan lelaki lebih kuat nafsu berbanding wanita. Dan tidak hairan jugalah jika kes sebegini berlaku.

Jadi, kepada isteri-isteri yang mempunyai keinginan yang tinggi seperti berita diatas, berikanlah masa rehat yang berkualiti untuk suami korang berehat supaya dapat menikmati hubungan badan yang lebih memuaskan :)


5 Komen:

toyolkiut said...

kisah mnarik..

velasrizal said...

wah tak sangka bininya kuat sekali..

Penumpang Bas Ekspres Akan Di Kenakan Surcaj Tol ?

Pejuang Kesenian extreme said...

Kalau aku pun pening kepala..hehe
silap2 nak cerai..

munna said...

macam2 sekarang ni.. dah terbalik pula

suffer8zine said...

entah ape bini die makan tu

Terkini : Trend Gigi Bercahaya di Jepun