Jom Tengok Baju Dalam Remaja Perempuan Dan Filem di Cerita lucah.com



Kepada peminat filem biru, atau orang kata filem blue @ blue film, jom ramai-ramai tengok filem biru kat cerita lucah.com. Aku tak nak join, korang saja la layan filem macam tu. Aku budak baik. Sebenarnya aku tak tahu pun kewujudan laman sesawang tersebut sebelum ada bebudak nakal cari benda tu kat sini.


Dan, aku sebagai seorang lelaki tulin yang berhati suci lagi murni sememangnya tak pernah terlintas di fikiran aku dengan benda-benda yang tak baik. Apatah lagi memikirkannya. Dan sebab itu jugalah aku berfikir, macamana ya rupa baju dalam remaja perempuan macam yang diorang cari tu? Aku pun terfikir, macamana rupa baju tu? Err, korang tak payah jawab.

Nakal lah budak-budak zaman sekarang ni. Bukan budak-budak saja, mungkin bapa budak pun ada juga!

Maaflah, Ubipanas.com Bukan blog lucah. Korang tak akan jumpa benda-benda tu kat sini. Kalau nak hang pi cari sendiri kat kedai obat!


6 Komen:

nazihahisa said...

awak letak keyword panas kot.. huhu tu yg tersasar.. nway.. nakalnya budak2 skrg,, ish3

hans said...

hahahahaha
habislah abang botak
habis
hehehehehe

P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

f y z a said...

haish..
mcm2 betul manusia skrang ni..
kelucahan melampau..
isk3

Kyuubi said...

@nazihahisa
haha. ada kot terguna keyword tu. tu yg jadi mcm ni. huhu

Kyuubi said...

@hans
haha. tu semua hang punya pasal kan? hahaha

Kyuubi said...

@f y z a
dah terlebih sgt dah ni. sukar untuk diubati lagi. huhu