Fasha Sandha Tunjuk Bukti Berpisah Dengan Jejai, Nafi Kenyataan Nora



Fasha Sandha akhirnya menunjukkan bukti menyangkal dakwaan  Nora Danish bahawa Fasha Sandha dan Jejai berpisah lebih kurang 2 bulan yang lalu melalui akaun twitter Fasha dan juga kenyataannya dalam Akhbar harian Metro hari ini.

“Nora tidak perlu bercakap perkara yang tidak betul dan Nora juga tidak perlu masuk campur di atas kronologi hubungan saya dan bekas suaminya sekiranya benar dia bukan punca perpisahan kami. “Cukuplah Nora sekadar memberikan kenyataan dia lega kerana bekas suaminya itu cuba mempertahankan yang bukan dia punca perpisahan kami. Nora mengambil langkah tidak betul kerana memberikan kenyataan tanpa mendapat fakta yang benar. “Dengan ini, lagi sekali saya menegaskan kami berpisah pada 18 Januari. Biar saya dan Jejai saja yang tahu punca perpisahan kami. Saya harap Nora lebih berhati-hati dan mendapatkan fakta bukti yang kukuh serta tepat sebelum memberikan kenyataan pada media. Sekiranya dia di pihak benar, tidak perlu dia melatah dan meyakinkan pembaca dengan memberi informasi yang tidak benar,” katanya. - myMetro

Fasha juga cuba untuk meyakinkan orang ramai dan peminat bahawa kenyataan Nora Danish semalam adalah salah. Siap upload gambar sms antara Jejai dan Fasha lagi.

 

Fasha cuba membuktikan bahawa dia dan Jejai masih berhubung dan mendakwa dia dan jejai bergayut selama sejam hampir setiap hari. Screen shoot dibawah pula menunjukkan beberapa tweet oleh Fasha, diambil dari akaun twitter milik Fasha Sandha.









Sah sudah Fasha Sandha dan Jejai telah berpisah, namun yang menjadi persoalan sekarang adakah benar dakwaan Nora Danish mengenai apa si Jejai bagitau kat dia, atau apa benarkah kenyataan Fasha Sandha. Siap tunjukkan bukti lagi.

Tapi yang pelik, apa sebenarnya motif Fasha mengeluarkan kenyataan ini? Adakah dia nak cover malu bila ditinggalkan dan meletakkannya segalanya atas Nora Danish atau adakah dia tak dapat terima kenyataan?



Daripada tweet Fasha diatas, Aku rasakan dia just nak cover malu saja. So, semua pun dah jelas bahawa si Fasha dan Jejai dah tak ada apa-apa lagi. Tak payah lah nak gaduh-gaduh lagi. Mungkin ada jodoh yang lebih baik diluar sana.


5 Komen:

webmp3malay said...

ermm panas ni !

efa nur said...

x habes2 laa si fasha nie...hehehe :D

sarah mohamad said...

kesian pulak dekat pasha sendat ni . tapi this is KARMA !

Anonymous said...

Apa jadah le betina ni..pompoan mcm ni ley buat stock bini ke ??? stock nak main2 ley le....malu le wehhh org y terdesak mcm ko ni nak dibuat bini....eerrr...bodoh..!!!

Anonymous said...

kesian gak kat laki y ditakdirkan jodo ngn pasha ni..coz die ni byk sgt kontrovesi..