Tempah Tiket Sekarang Untuk Filem Harry Potter and the Deathly Hallows!


Akhirnya, Sequel filem Harry Potter, Harry Potter And The Deathly Hallows yang dinanti-nantikan  akan menemui peminatnya di Malaysia pada minggu depan! Filem ini dijadualkan untuk ditayangkan di Malaysia pada 18 November 2010. Namun producer filem tersebut, Warner Bross dijangkakan mengubah jadual tayangan sehari lebih awal iaitu pada 17 November 2010 untuk Malaysia dan Singapore.


Manakala untuk seluruh Asia Tenggara Pula, peminat filem ni boleh menonton filem ni bermula pada 19 November 2010.

Rasanya tak sabar menunggu 17 November ni kan? Aku pun tak sabar nak tengok.Entah dah macamana lakonan diorang ni. Semua dah semakin dewasa. Dengan si Hermione yang semakin cantik dan seksi. Seksi ke dai nanti dalam filem ni nanti? Sama-sama kita nantikan.

So, sesiapa yang tak sabar nak tengok Filem Harry Potter ni, warga Malaysia boleh menempah tiket untuk filam Harry Potter ni di panggung GSC dan juga TGV manakala untuk warga singapore yang tak sabar nak dapatkan tiket boleh menempah tiket di semua panggung wayang negara itu.

Filem  ni sebenarnya dipecahkan kepada 2 bahagian. Mungkin panjang sangat kot filem ni. Bahagian pertama yang akan ditayangkan pada 17 November ni. Manakala bahagian ke 2 pula akan ditayangkan 6 bulan kemudian.

Jadi, siapa yang nak tengok dulu sedutan filem ni, boleh tengok kat Harry Potter And The Deathly Hallow


15 Komen:

eelobor said...

hehehe, macam sedap jer. beli DVD jer la, susah nak tgk wayang ngn budak kecik yg tak reti dok diam nie

biskut said...

tak pernah miss...akan diterjah!

chokeLy said...

sgt2 bess cite ni..
sejak zman skola lgi
pegi wyang pkai bju skola time tu.
sume buku die 1st day kuar da beli..

x sabar nyeee..!!

maCy said...

ade kaitan ngn yg lepas2 x.. macy xtgk yg lepas2.. hehe

Mohd Rashidi said...

cam menarik.. da kluar wayang ke..

Balli Property said...

aku juga termasuk penggemarnya harry potter lho.
pengen segera liat filemnya.
salam sukses selalu.
Bali Villas Bali Villa

qellissa said...

kita tgk Harry potter ngan 2 Alam mana lg ramai penonton..hihihi

puterapescado said...

oh ho...17????nie sudah cukup bagus...tapi mase tue raye haji..ish kene berkorban la sikit

Aduka said...

siyes aku lom tgk cite ni ag.. cambest jerk! o_0

hans said...

aku memang dah lama tunggu filem nih
wajib tgok

P/S : Jom Tengok Jenis Jeruk Buah - Buahan..Sedap Owhhh!

* MissYaniAbdullah * said...

hoho dulu masa dok penang bole la meks terjah g tgk wayang..
skung dah baliik kelate hampeh xleh tgk..
tgk org len buat wayang adelaaaa..

hahaa

Huda said...

nak sangat tengok tp lom tentu husband nak..oh oh..

munna said...

jangan gelak kan akak ye... sebenarnya sejak ada citer harry potter yg pertama lagi akak x pernah tgk sampai lah sekarang ni.. sedihnya..

Amir Izzat said...

yes! dah nak kuar..aku nak pi wayang tengok..ahhaha..ajak kawan... hehe...tak mahu den terlepas.. ops! kena tempah gak ke tiket?

Kyuubi said...

@Amir Izzat
x payah tempah. ni yang nak tempah awal untuk pembukaan aje :)