Ezlynn Kahwin 11.11.11


Kalau saja aku sebut Ezlynn, pasti semua orang kenal dengan penyanyi yang popular ni. Kalau dah popular macam tu siapa tak kenal kan? Kalau macam aku ni, mana ada orang yang kenal. Mak bapa aku saja yang kenal kot.

Ok, kita balik dengan cerita si Ezlynn, dikhabarkan Ezlynn atau nama sebenarnya Azline binti Ariffin akan berkhawin pada tahun depan iaitu pada 11.11.11. Wah nampak gaya dia pun bertarung nak kahwin pada tarikh yang glamour gitu kan? Tahun 2010 ni, ramai saja yang buat majlis kahwin glamour pada tarikh 10.10.10. heh! Tapi jangan korang tak tahu, tarikh tu adalah tarikh pilihan mak Ezlynn.

[ Gambar ]

Namun begitu, insan bertuah yang bakal menakhluk Ezlynn belum diketahui siapakah gerangannya sebab si Ezlynn pun masih tak nak reveal siapa bakal suaminya tu. So jom kita tunggu sajalah tarik keramat 11.11.11 ye. Masih ada setahun lagi nak tunggu tu. Lama lagi wooo..

So, jom sama-sama doakan agar si Ezlynn selamat berumah tangga dan jangan jadi macam pasangan artis yang lain. Buat majlis kahwin glamour nak mampus. Lepas setahun 2 dah bercerai berai.

Semua orang nak kahwin pada tarik glamour gitu. Kalau kahwin tahun depan, 2011 mesti pilih 01.01.11 atau 11.11.11 kan? Kalau tahun 2012 pula pilih lah 12.12.12 kan? Kalau tahun 2013? Ada ke tarikh 13.13.13? Adakah Bulan yang ke 13?

sumber: Kosmo Online
 

6 Komen:

suffer8zine said...

wahhh tarikh no baik tu, pasti ramai yg kawin tarikh tu

Terkini : Contoh Gurauan 'Manja'

luahfikiran said...

SALAM,
IA TAK IA ! MANA ADA 13.13.2013 ?

Sharinginfoz said...

semoga semuanya berjalan lancar

zeqzeq said...

senang ingat senang hafal date..

maslinamansor said...

jauh lagi tue... setahun lagi.

Apa pun harap yang terbaik untu dia

Sumijelly said...

semoga perancangan itu bakal berlaku...
harap tiada apa2 yg menghalang....

suka dgr lagu ezlynn...heheh


Sumijelly.com