Wanita Paling Seksi Di Dunia


Majalah Esquire menamakan Minka Kelly sebagai wanita paling seksi didunia kali ni. Kelly mengalahkan beberapa nama besar seperti Scarlett Johanssen yang memang terkenal dengan imej seksinya. fuh cayalah korang. Berebut-rebut pula nak jadi paling seksi ya. kita tengok lawa sangat ke Minka Kelly ni.


Seksi ke tak? Lawa tak? hihi. siapa lagi lawa, Diana Danielle ke si Minka Kelly ni? hihi Aku rasa kalau Diana Danielle yang join, memang kot dia. haha. Gurau saja.

Apapun, kita kat Malaysia ni jangan nak ikut-ikut cara orang-orang barat ni. Diorang ni memang tak heran. Jalan-jalan sambil bogel pun orang tak kisah.


8 Komen:

.::WaNiE::. said...

sapa ppn ni :P

sollehahn said...

uih...tak pernah dgr pon nama dia...cmne leh jadi no 1 nih...

eelobor said...

ish...ish....rasa cam nak tgk secara live jer. hihihihi

Hazzy Ishak said...

tak pernah dengar pun

suffer8zine said...

mana dtg seksinye tu bro?


Terkini : Unicorn Wujud?

Siti Nur Aminah said...

hot syial bdn dia

Yatre Hayati said...

owh suker dia ek seksi seksi ni....

aaron solibun said...

simplicity is sexy......but her tummy really healthy....wonder she done 100 sit ups to get that tummy