Oh, Dah Kahwin Rupanya

Nampaknya Penyanyi Dia Fadila kini teleh menamatkan zaman bujangnya semalam selepas, Dia Fadila dan pasangannya, Redza Abdullah Sanusi melangsungkan perkhawinan semalam. Pasangan ni memilih 1 Oktober untuk melangsungkan perkhawinan mereka bersamaan dengan hari ulang tahun kelahiran Redza Abdullah Sanusi.

 
So, siapa-siapa yang menyimpan perasaan kat Dia Fadila ni, korang buanglah jauh-jauh. Dia dah jadi milik orang. haha

Sementara itu, Fasha Sandha dan Rizal Ashram Ramli atau nama glamer, jejai yang banyak  kontroversi gitu akhirnya muncul di khalayak ramai selepas lama mendiamkan diri. Fasha Sandha dan pasangan kontroversinya, jejai ditemui dengan aksi mesra dalam 1 majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri.

Wah, Fasha kalau dah berkenan, jangan ditunggu lagi. Langsungkan saja. Nanti kalau lama sangat tak baik. Nanti jadi macam kes Norman dan Memey itu. Lagipun tiada halangan kan. So apa salahnya dipermudahkan benda baik.


7 Komen:

luahfikiran said...

SALAM,
TAHNIAH KEPADA PASANGAN BERKENAAN. NASIB BAIK, LF TAK SIMPAN PERASAAN KPD DF. KALAU TIDAK, FRUST MENONGGENG !

noor afzan said...

ooo...
akhirnya ye..
Alhamdulillah .
yang lain tu cepat2 la menyusulkan.

Sharinginfoz said...

baguslah itu yang terbaik kan

zai said...

ko bila nak kawen'

hahahaahaha

ejaa said...

aku pelik artis ni nk lambat2 kahwin. banyak duit pun x mo kawin laggi. aku ni yang x de duit ni x sabo dah nak kawin ni haaa. hahahahahah saje je:D

tehr said...

kahwin, mendirikan masjid ni, usah ditangguh-tangguh
banyak faedah dan kelebihannya

cikgu isza said...

manis jer berbaju pink..