Kanye West Edar Gambar Bogel Sendiri


Berani betul penyanyi rap seorang ni. Kanye West baru-baru ni dikatakan telah merakam gambar bogelnya sendiri dan mengirimkan kepada beberapa orang perempuan. Namun perbuatan itu memakan diri apabila gambar bogelnya itu dijual pula kepada agensi-agensi media antarabangsa.


Menurut sumber, gambar bogel kanye tu memperlihatkan dia beraksi di hadapan kamera tanpa seurat benang dan mengenakan cermin mata hitam dan rantai emasnya.

Tulah kau kanye, dah la artis. Siapa yang tak nak kalau dapat gambar yang panas macam ni kan? Dan lagi satu, jangan lah bodoh sangat nak edar gambar bogel sendiri pada siapa pun termasuklah orang yang paling rapat. Kita tak tahu apa diorang akan buat dengan gambar tu nanti.
Si Kanye ni takpe. Dia tak kisah kot. Sebab dia ni pun suka berbogel. macam-macam dunia ni.


6 Komen:

suffer8zine said...

aoe pasal la mamat negro ni

luahfikiran said...

SALAM,
APA YANG MENYEDIHKAN ORANG YANG MACAM INI MENJADI IDOLA KEPADA SESETENGAH ORANG KITA ! BERFIKIRLAH !

anyss said...

Salam,
Mmmmmmmm gila glamer kot ;)
Ada ka orang nak nengok gambar dia tuh? hu huhu

Kyuubi said...

@suffer8zine
entahle. wa pun pelik

Kyuubi said...

@luahfikiran
itulah pasal. huhu

Kyuubi said...

@anyss
annys tak nak tengok ke? wakakaka