Edward Cullen Dan Bella Swan Bercinta Di Alam Nyata?

Pada peminat filem bersiri Twilight, mesti korang dah biasa dengan Edward Cullen Dan Bella Swan kan? Pada yang tak tahu lagi, Edward Cullen Dan Bella Swan ni adalah watak utama dalam filem bersiri twilight, iaitu sebuah filem yang berkisar tentang cerita puntianak. Yang sebenarnya, watak Edward Cullen Dan Bella Swan ni dilakonkan oleh Kristen Stewart Sebagai Bella dan Robert Pattinson sebagai Edward.


Ingatkan dalam filem twilight tu saja diorang ni mempunyai hubungan. Rupanya dalam dunia nyata, diorang ni tengah bercinta. Menurut sumber pasangan ni kelihatan sangat rapat, dan menurut beberapa saksi mereka dilihat bersama-sama di sebuah kelab di Los Angeles, mereka seakan-akan sepasang kekasih.

Tahniah la diucapkan kerana betul-betul menghayati watak dalam filem sehingga membawa perasaan tu dalam dunia nyata. Mesti ramai peminat yang menyokong diorang ni kan? Tapi jangan jadi macam artis yang lain, hangat-hangat tahi ayam. Lepas beberapa tahun, tukar lagi, dan lagi dan lagi sampai puas.

Sumber gambar dan berita dari sini


6 Komen:

suffer8zine said...

wahhh x belakon dah

sahromnasrudin said...

salam ubi..dia nie sape??

Kyuubi_85 said...

@sahromnasrudin
diorang ni pelakon hollywood yang berlakon dalam filem twilight tu.. pernah tgk tak?

monica said...

WAAA..bestnya..da la edward tu romantik..ngeee..suka baca quote love dari edward ni.. >.<

FarhanaDr said...

Tukar pasangan macam tukar baju.. Kan.. Huhu..

Kyuubi_85 said...

@FarhanaDr
ya, tulah pasal...