Skandal Seks Wayne Rooney, Nak Ikut Macam Tiger Woods ke?

Kalau korang masih ingat bagaimana hubungan Tiger Woods, pemain golf nombor 1 dunia dengan isterinya Elin Nordegren berakhir bulan lepas selepas Tiger Woods menipu isterinya dengan menjalinkan hubungan dengan beberapa  orang wanita.

 Gambar Kenangan Tiger Woods bersama bekas isterinya, Elin Nordegren. Masa ni diorang masih berbahagia.. uhuks!

Kini giliran penyerang sensasi England dan Manchester United, Wayne Rooney pula seperti mengikut jejak langkah mamat sorang ni apabila dia didakwa menipu isterinya Coleen dengan melanggani seorang pelacur, Jennifer Thompson ketika isterinya mengandung anak pertama mereka pada tahun 2009.

Jennifer Thompson

Dah terdesak sangat ke si Rooney ni masa isterinya mengandung sampaikan sanggup melanggani pelacur walaupun sudah mempunyai seorang isteri?

Rooney dan isterinya Coleen

Tetapi menurut akhbar kosmo yang aku baca, Rooney bukan meniduri seorang pelacur sahaja tetapi 2 orang sekaligus. Pelacur kedua tersebut ialah seorang ibu tunggal, Helen Wood yang berumur 23 tahun.

Wah, nampak gayanya, Wayne Rooney kini berada dalam masalah yang besar. Rooney ni bukan sahaja hebat di padang ye, tapi nafsu pun hebat juga. Apapun moga Rooney dapat menyelesaikan masalah dengan baik dan harap-harap jangan jadi macam Tiger Woods.

Korang tengok, Siapa lagi lawa, Jeniffer Thompson atau Coleen? :D

6 Komen:

Sharinginfoz said...

macam2 citer kan pemain bola ni

Kyuubi_85 said...

@Sharinginfoz, ya tula pasal..dah terlalu famous sampai lupa dunia..

noor afzan said...

ini olang ar bikin susah olang saja..

Kyuubi_85 said...

@noor afzan, hahaha.. tula pasal.. :D

suichi said...

bagi aku la bro... dua-dua pun kureng lawa.. seksi je lebih.... fernando torres lagi lawa.. hahaha

Kyuubi_85 said...

@suichi hahaha.. patutkah demikian? hahaha