Justin Bieber


Siapa yang  tak kenal Justin Bieber? Tipulah kalau korang tak kenal, lebih-lebih lagi pada wanita-wanita diluar sana kan? Betul tak?

Kali ni, aku nak bawakan berita kepada seluruh wanita-wanita dan peminat sekalian bahawa artis muda berusia 16 tahun pujaan korang, Justin Bieber berstatus single! So maknanya korang semua ada peluang nak mengurat dia ni lagi haha.

 Justin Bieber
Walaupun ada gosip yang mengatakan Justin Bieber bercinta dengan Caitlin Beadles, namun, semasa  Anugerah Video MTV tahun ni, dia mengesahkan status single nya dan menyatakan bahawa dia bersedia untuk menerima perempuan yang mampu membuatkannya ketawa.

Caitlin Beadles
*Gambar Diambil dari google.com
Tapi kenyataan Justin Bieber yang 1 lagi pastinya merobek hati gadis-gadis seluruh dunia.
"teman wanita adalah masalah ketika umur ini, dan untuk menghabiskan masa dengan mereka pastinya seronok. Kami sentiasa menjelajah dan rasanya untuk memiliki seorang teman wanita sahaja tentunya tidak berhasil. lagipun saya tidak suka pada sesiapa pada masa ni"

Justin Bieber ni masih muda dan darah muda pastinya inginkan keseronokan sahaja. Kalau korang nak, bolehlah "berseronok" sekali dua dengan dia ni. Tapi untuk hubungan yang lebih rasanya tidak akan berhasil.

Kalau awek-awek cun kat Malaysia ni nak mengurat si Justin Bieber boleh cair ke dia ni?


9 Komen:

sahromnasrudin said...

salam..sy tak berpeluang mengenalinya...huhuhuuh

babyblogger said...

muka dia mcm pompuan. tak delah handsome pun. x nampak perkasa..hahaha

Sharinginfoz said...

alamak saya tak kenal, nama tu pernah le dengar

M Rajoli Meninggal Dunia

luvly mya said...

err, xminat justin bibir. Eh, i mean bieber ;) HAHA

Kyuubi_85 said...

@sahromnasrudin
so, skrg jom sama-sama mengenalinya :)

Kyuubi_85 said...

@babyblogger
haha.. betul ke? siapa lagi hensem, aku ke dia? hehe

Kyuubi_85 said...

@Sharinginfoz
yaka x penah dgr? :)

Kyuubi_85 said...

@luvly mya
tipulah x minat :)

Anonymous said...

AKU SUKA BANGET MA JUSTIN BIEBER,I LOVE BIEBER