Justin Bieber Berlakon Dalam CSI


Pada sesiapa yang kenal dengan Justin Bieber, korang semua mesti tau yang dia ni hebat menyanyi, suara pun sedap walaupun aku rasa tak sedap mana pun. haha. Dan disebalik dengan gosip yang tak habis-habis, rupanya Justin Bieber ni bukan saja menyanyi malahan berlakon! Dia berlakon dalam siri drama popular CSI dan membawakan watak sebagai seorang remaja bermasalah.

Tapi aku rasa sangsi jugalah, boleh ke Justin Bieber ni berlakon? Tak semestinya suara sedap, lakonan pun mantap kan? Tapi apa pun, dah rezeki dia la tu dapat tawaran berlakon pula kan. Syabas diucapkan. Sebelum ni menyanyi, lepas ni berlakon pula, mantaplah.

Mudah-mudahan lakonan ko best la kan. Kalau tak best tiada juga orang nak tengok lakonan tu. Mungkin nak tengok muka je la kot,


5 Komen:

ProfHariz said...

Mungkin boleh kot? hoho.. dah ramai minat dia .

New Entry ProfHariz
Video Klip Kutuk Namewee Rasis?

suffer8zine said...

alahai nk belakon pulak dah, heheh :P

Gerimis Senja said...

im sorry bieber, its not that i hate u, i jus dont think u deserve this fame.

khabar drpd sydney,
izulman

Sharinginfoz said...

ramai le org tengok csi nanti

darkbatman said...

rsnya boleh kot..mat saleh nye lakonan biasenye bgs..