Datuk Sosilawati Lawiya Mati Dibunuh

Aku betul-betul terkejut masa tengok beberapa tweet dari rakan twitter bila diorang kata mayat Datuk Sosilawati dan beberapa rakannya yang dilaporkan hilang telah ditemui. Dan yang lebih menyedihkan lagi apabila diorang dibunuh dengan kejam dan dibakar sebelum dibuang dekat Pantai Morib.

Datuk Sosilawati, pengasas produk kecantikan Nouvelle Visages dilaporkan hilang pada 30 Ogos lalu bersama beberapa rakannya. Dan rasanya dengan penemuan mayat yang dipercayai mayat Sosilawati bersama 3 lagi rakannya yang dilaporkan hilang dekat pantai Morib, Selangor semalam misteri kehilangan mereka ni mungkin akan terjawab.

Tapi belum ada pengesahan dari pihak yang berkenaan berkaitan dengan penemuan ni. Tapi yang dilaporkan, polis sudahpun menahan 6 individu berkaitan dengan penemuan ini. Hmmm, kalau betul la mayat yang dijumpai tu adalah Datuk Sosilawati dan rakannya, memang Tragis benarlah raya kali ni untuk keluarga mereka ni.

Apapun, kita sama-sama menunggu pengesahan daripada pihak yang sepatutnya. Sambil tu, boleh baca laporan kat kosmo ni juga

2 Komen:

mamawana said...

Innalillah. Sedey. Terkejut.

Alfatihah
Alfatihah
Alfatihah
Alfatihah

Kyuubi_85 said...

@mamawana Aku pun sgt terkejut. Tapi nilah dunia, banyak org nak khianati kita demia nak dptkan duit