Nuffnang Masih Sayang Aku

Salam 1 Malaysia semua. :D

Rasanya, sekarang aku dah jarang menulis. Korang pun nampak, dalam seminggu mungkin adalah 2 atau 3 post baru aku. Tapi itu bukan bermakna aku dah tak minat menulis, tapi disebabkan beberapa masalah menyebabkan aku malas nak menulis. Laptop yang sentiasa menemani aku dah rosak pula, so memang susah lah nak online.

Namun dalam aku tak aktif menulis ni, dalam sebulan lebih nuffnang tetap sayangkan aku. Haha. Aku masih dapat beberapa biji buffered ads. Walaupun tak banyak yang aku dapat, diorang tetap nak bagi aku buffered ads. Masa aku aktif dulu, tak pula diorang letak ads. Sekarang pengunjung pun dalam lingkungan 10 orang je sehari, so memang tak banyak dapat pun. So memang rezeki aku la tu.

Nanti bila masalah laptop tu dah selesai, mungkin baru aku aktif balik menulis. Tapi itu pun belum pasti bilakah masanya akan tiba. Mungkin masih lama lagi akan berlaku. Sebab, yang sebenarnya, aku nak jadi blogger tegar sepanjang zaman!


5 Komen:

puteri biru said...

biasalah kalau ada halangan mmg membantutkan kehendak nak menulis.

trus berblogging. chaiyok!

Fina Fento said...

sama - sama lah kita berkongsi kasih sayang dari nuffnang..sekian adanya..


BUKAN BLOG NENEK NENEK

.::WaNiE::. said...

weeee ok la tu

maCy said...

xsabar tggu kyuubi aktf :)

maslinamansor said...

take ur time..