Pengantin Berharga RM2 juta

Rasanya semua kenal dengan Amber Chia kan, supermodel dari Malaysia. Dan rasanya semua pun dah tahu bahawa si Amber Chia ni dah berkhawin beberapa minggu yang lalu (Aku dah tak ingat masa yang betul). Mungkin Ramai yang tak tahu, tapi ramai juga yang tahu tentang perkhawinan dia ni kan?

Dan tahu tak korang semua, si Amber ni berharga RM2 juta!? haha, bukanlah bermaksud bahawa dia ni dibayar RM2 juta ok?

Semasa majlis resepsi Perkhawinan Amber Chia, dia mengenakan pakaian gaun hijau rekaan Khoon Hooi, perhiasan Rafflesia dan kasut rekaan Bill Keith, yang kesemuanya bernilai RM2 juta! Wah, mahal tu! Rasanya perkhawinan si AMber Chia ni menjadi perkhawinan yang termahal tahun 2010 kan. Pakaian saja dah RM2 juta, ditambah dengan benda lain lagi, tak ke berjuta-juta tu harganya?

Memang bertuah Amber Chia ni dapat husband yang kaya raya. Oh ya, korang semua mesti tertanya-tanya siapa husnband dia ni sebab semasa perkhawinan diorang di Bali hari tu, belum ada berita siapakah husband si Amber ni.


Nilah husband si Amber Chia iaitu Adrian Wong, rakan bisnes Amber Chia juga. Dikatakan diorang ni berjumpa pertama kali semasa konsert Andy Lau. Bagi korang,  Padan tak?

Tapi rasanya tak siapa hairan kalau dia berkhawin harga berjuta-juta. Dah namanya supermodel, bukan calang-calang orangnya kan?

18 Komen:

Berd said...

aku nak cari supermodel jugak. rasanya dapat kot.
kehkehkeh

farhanaDr said...

Sama cantek sama padan.. Ekekekeke.. ;p

Afzainizam said...

~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
Ibu..
Di saat ku melihat dunia,
Kau tersenyum menangis gembirra,
Tatkala ku dibesarkan,
kau berikan segunung kasih sayang,
Selaut belaian..
Ibu..
Pengorbananmu akan ku balas,
Pengajaranmu sentiasa jadi pegangan,
Biarpun ombak merobek dunia,
Kau tetap ibuku yang satu.
Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

Ramdzi said...

2 juta tu.. leh beli kancil berpuluh buah.. hahaha..

joegrimjow said...

ku rasa xsampai staun akan berpisah
rasa je la

tweety suwitt said...

utk model international, rm2juta, x jejas pn duit dlm akaun dia..hehe..

.Anna. said...

haha jahat nye si joegrimjow ni. kekeke.

sekarang ni tak kire dah muka camne, asalkan poket berkepuk. dunia artis lah nampak sgt cmni. kan? ;)

serol said...

2 juta? pengsan kejap..

mie said...

harap berkekalan la...
usah tambah koleksi "penceraian"...
yg penting tahu tanggungjawab...

feelinblue said...

heeh dah bole komen.

aku pun supermodel.
spe nk kawen dgn aku?
hahaah

Lepat Pisang said...

he..he..kenalah cri bakal pasangan yang kaya!he..he..

GhOsToNe said...

besh2!

Sharinginfoz said...

memang mahal betul kan... apa-apa pun sesuai dengan statusnya kan.......

Jangan Lupa Segmen Kenali Blogger

.::WaNiE::. said...

huhhu

mari kita teka berapa lama dorang kawen

larikkkkkkkkkkkkkkkkkk

maslinamansor said...

semoga berbahagia...
harap jangan kahwin sebab wang.

TiKa LEh said...

biar jelah..dh kaye..duit die...

Mohd Shahrul Hafizi said...

Bagi aku, pembaziran. Sedih dgn orang skrg yg mengejar duniawi. :(

Amirah Rashid said...

erm, mcm xberapa padan la. the guy nmpk tua sikit.