Lindsay Lohan Berlakon Filem Lucah?

Sebut saja nama Lindsay Lohan, semua pasti kenal kan? Siapa tak kenal pelakon comel yang selalu membawakan watak remaja comel yang memikat hati. Dengan usia yang semakin menigkat,  dia pernah mengatakan dia sudah bosan membawakan watak-watak remaja. dan berhasrat untuk memegang watak yang lebih mencabar dan pelbagai, katanya.


Dan rasanya, hasrat Lindsay untuk memegang watak seperti itu menjadi kenyataan apabila dia dikatakan akan membintangi sebuah filem berjudul inferno. Dan kalau korang nak tahu, Lindsay akan  memegang watak Sebagai Linda Lovelace, seorang pelakon filem lucah yang terkenal. 

Dan untuk pengetahuan, Linda Lovelace ni adalah seorang pelakon filem lucah terkenal pada tahun 70an. Kalau nak tahu lebih lanjut tentang Linda Lovelace ni, sila baca disini.

Dalam filem tersebut, Lindsay dikatakan akan melakonkan beberapa adegan seks. Wah, Ini bakal menimbulkan kontroversi ni. Tapi kita tunggu dan lihat sajalah apa terjadi nanti. Kita tengok, mampukah dia membawa watak tersebut dengan baik dan membuktikan kemampuannya atau bagaimana.

Kami sebagai penonton ni tengok je ok ke tak lakonan tu. kalau ok kitorang support. kalau tak faham-faham sajalah. Dan kepada ibubapa, kalau filem ni keluar nanti, jangan bagi anak-anak bawah umur tengok.

9 Komen:

Jard The Great said...

laa.. da lama la die berlakun dlm muvi lucah.. skang tgh sibuk nk kawal ketagihan alkohol.. cam tak berjaya je

farhanaDr said...

Hik hik.. Tajuk memerangkap.. Ahaks..

Semalam baru kuar muka Lindsay kat tv.. Freaky Firday.. Heehee..

razman said...

hah, tak sabar aku menunggu. harap takde tapis2. haha

Frodo Baggins said...

hahahahhaha ...
leh lawan maria ozawa.


>>___<<

Mohd Shahrul Hafizi said...

Kalau Kiera Knightley, aku nak tengok. Hahaha.

maCy said...

kyuubi takleh tgk.. bawah umur.. lalala~

zul efron said...

gua tetap pilih maria..

Sharinginfoz said...

macam2 kan..... apa-apa pun pandai2 le kita tengok yang mana ok ke tak

Nyanyi Sempena Hari Ibu

Amirah Rashid said...

aku suke tgk dye berlakon cite herby tu. comel. kereta tu la. ahahah