Eh, Perempuan Pun Nak Main Raba-Raba

Korang setuju tak kalau aku katakan perempuan dan lelaki ni sama saja?

Namun disebalik kesamarataan terebut, perempuan lebih emosional dan lebih bersikap tertutup dan pemalu, tak seperti lelaki.

Dan sebut pasal pemalu ni, sebenarnya keinginan perempuan sama saja dengan lelaki, kecuali dari segi dalaman la kan? Betul tak? Dan aku setuju juga kalau kata perempuan ni pemalu berbanding lelaki.

Namun, apa yang aku baca dalam akhbar kosmo, 1 mei 2010, seorang askar wanita Ausralia didakwa meraba rakan-rakan lelakinya. Wah, ni kes apa ni main raba-raba? Tapi kejadian raba-raba tersebut berlaku selepas perempuan tu minum arak dan mabuk, menyebabkan dia berkelakuan tidak senonoh.

Ooo, patutlah jadi macam tu kan, rupanya mabuk pula. Hah, tulah, ada orang kata arak tu kencing setan. Lepas minum, buat benda bodoh entah apa. Dah jadi macam setan.

12 Komen:

.::WaNiE::. said...

sebab tu jangan mabuk kuar abis perangai yang tak senonoh

Yatre Hayati said...

huh...ingatkan apa tadi..ingat pompuan melayu meraba dalam bus ker...lrt ker..hahah

Yuni Aisyah said...

ish2..jadi jauhi diri kita dari arak...

monica said...

laki n perempuan sama je kot..tapi x semuala..:)

Kyuubi_85 said...

@.::WaNiE::., tula pasal kak. pas mabuk jadi dah mcm setan. huhu

Kyuubi_85 said...

@Yatre Hayati, hahaha. kalau pompuan melayu main raba2, kena kutuk habis habisan la tu. kalau org puteh tak heran sgt. dh memang mcm tu hidup diorg kn

Kyuubi_85 said...

@Yuni Aisyah ya betul, stuju dgn aisyah :D

Kyuubi_85 said...

@monica, memang sama je. tp ada jglah perbezaan sikit :D

dee love eiffel said...

aha..dee pun ingat kat msia.haha. aha.sokong! jauhi arak

Berd said...

mesti best kan raba-raba ni.

Mohd Shahrul Hafizi said...

Apa komen ko kalau perempuan tu suka meraba dirinya sendiri? Dan perempuan tu pula awek ko. Hahaha.

Anonymous said...

hehe..ok apa..hihhi..