Akhirnya Selesai juga

Akhirnya selesai juga exam aku. Pagi tadi paper terakhir. Lepas ni bolehlah berehat sepuas-puasnya. Aku dah penat sangat sepanjang beberapa mnggu ni demi exam. Tidur tak tentu, makan kadang tak cukup dan tak teratur. Terpaksa bersengkang mata sehingga awal pagi untuk buat ulangkaji. Kadang aku tak tidur langsung. Dan akibatnya, kepala jadi pening-pening lalat macam nak pitam.

Tapi itulah yang terpaksa dilalui oleh seorang yang bergelar student kan? Dan yang lebih teruk, sehari entah berapa gelas nescafe aku minum demi tak nak tertidur masa buat ulangkaji. langsung tak sihat! Badan pun semakin susut. Nasib saja belum keluar tulang belulang ni. hehe

So, kepada yang akan bercuti, selamat bercuti. Kepada yang bekerja, selamat bekerja. Kerja elok-elok. jangan malas-malas ok?

Cheers~

12 Komen:

amirah said...

sama lah kita..ntah brp cwn nes aku minum..tapi ngntuk gak..
apa2 pon selamat bercuti
pegi kemas brg balik kmpg

::SizuKa:: said...

lumrah hidup as a student,,hehe...

selamat bercuti..

result sure gempak ni nanti! ;)

Frodo Baggins said...

arghhhhhhhhhh lega!!
jom mandi manda
karok or apa2 jer ...
dunia ini na yg punya!


wooohaaaa


>>______<<

windi said...

Tahniah dah merdeka!!

amar haziq said...

akhirnya..exam dah habis..
tapi aku masih ada exam lagi
exam itulah..inilah..bla2
haha

jenguklah blog aku k..

http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

miss hav0c said...

pewittt legaa!

cgratsss

noor afzan said...

biasalah student...
=)

zaradgreat said...

tahniah dah habis exam!!
=D

.::WaNiE::. said...

buat ape minum nescafe

dulu2 time ktorg nak final exam semua minum air tongkat ali confirm leh tido lewat :)

Amirah Rashid said...

yeayy! suke la tu. lps ni blh tdo puas2. haha. tgk game chelsea ye mlm ni :P

zul efron said...

gua abes paper smalam..
hari ni dah bosan tak tahu nak watpe..
demm!!

Syafiq Kadiran said...

jom beronggeng!!!