Kekejaman Terhadap Manchester United

Memang dah lumrah dunia ni, kalau tak suka memang takkan suka punya dan akan buat apa saja untuk jatuhkan nama baik orang lain atau mengelakkan dari benda yang tak disukai tu.

Dan ni mungkin musuh atau mereka-mereka yang membenci Manchester United, nak tunjukkan kebencian mereka terhadap united, macam nilah jadinya.



Kadang-kadang kelakar pula bila fikir benda ni. Ada ke nak buat macam tu. Dah benci sangat dengan Manchester united la tu kan? Kepada Peminat Manchester United termasuk aku sendiri, Sabar sajalah labu.

Dah memang lumrah dunia.

4 Komen:

bh said...

bola je pun..da la epl..menang sorak je kite

izzatt said...

SOALAN BOCOR MATEMATIK UPSR,PMR,SPM 2010 KLIK http://www.maths-catch.com/index.php?ref=fokusspm

Berd said...

hahaa. fanatik yer kau ni.

ekeke

Kapten said...

hahaha...
aku pun peminat MU
tp terhibur lak


Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG