Wanita Seksi tunjuk Punggung!!


Tadi, masa googling nak cari gambar,

Tiba-tiba aku terserempak kat seorang minah ni.

Tak tau asal mana, seksi gitu loo..

Dan perangai dia pelik sangat..

Aku yang terkejut gila tak tau nak buat apa sikit punya nak pengsan beb.

dia tak tengok pun kat aku, tapi dia tunjuk bontot kat aku!!

Mestila aku nak pengsan, aku tak pernah lagi tengok tau

Aku sempat tangkap gambar lagi...

Tengok la di bawah tu...




Betul kan perangai dia pelik. Dah tu tunjuk bontot lak... ish3

Apalah nak jadi dengan manusia sekarang ni ye..


P/s wei, korang jangan ingat aku nak letak gambar gadis bogel yang betul kat sini. Blog aku bukan blog porno!!


26 Komen:

Jard The Great said...

erkk.. itu tiada di mesia kan?

Hazzy Ishak said...

kalau ada...
tatau la jadi apa..

maslinamansor said...

yang paling ujung.... paling ngancam.... :)

F I T said...

hahahaha best a time nak basuh tangan... :P

nuhan said...

uppsssss..hahahha :P

nuRuLain_zAiNi said...

huhu..rasenye x perlu lah mcm ni kat Malaysia..

cukkup lah dgn punggung2 ori yg sedia ade..haha

FaTiN said...

kenapa tunduk macam tu? apa motif letak benda alah tu ek *aku sgt slow*

Amirah Rashid said...

kalau malaysia ade bende alah ni
jwbnye, sume org dok dlm toilet aje la
haha

monica said...

pelik tapi benar..hehehehe..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hihi :))

macam2 tau

Kyuubi_85 said...

@Jard,

hehe... memang takde disini tue... kalau ada, memang dah hebod 1 negara ni..

Kyuubi_85 said...

@hazzy,

ya tu la.. nasib gak org2 kat negara kita ni msh bermoral sikit kan..

Kyuubi_85 said...

@masalinamansor,

hahaha... yaka? meh aku tengok kejap.. :D

Kyuubi_85 said...

@FIT,

mesti nak buat benda lain sambil cuci tgn tu... eheheheh

Kyuubi_85 said...

@nuhan,

kenapa tu, terkejut ke? ke kagum? hahaha

Kyuubi_85 said...

@nuRuLain,

ya betul!! tak pyh tu... ada gak punggung ori... lagi best.. hahaha

Kyuubi_85 said...

@FaTin,

haha, aku pun tatau... cuba ko p tanya org yang dah kawen... hehehe

Kyuubi_85 said...

@Amirah,

mungkin yg duduk dlm toilet ni laki ja kan? hehehe

Kyuubi_85 said...

@monica,

yaya, memang pelik.. entah dai mana dapat idea buat mcm ni..

Kyuubi_85 said...

@mis lolly,

memang dah lama tau tu.. hehehe

Eyriqazz said...

hahaha..lawak la...colour merah lagi..agak2 korang teringat kat sape?

Kyuubi_85 said...

@Eyriqazz,

haha... no idea... abg eyriqazz ingt kat sape pla eh? :D

feelinblue said...

HAHA

giler ah..
yg ujung paling terangkat!

mcm2 dunia skang.
sian wanita.
dimanipulasi~~

Kyuubi_85 said...

ya, tu la... mcm2 dunia skrg ni... teknologi makin maju, otak pun makin canggih

CronixxCancer said...

hahahhaa....patung rupenyer...

e p i x ____ said...

kalau kat tandas perempuan tunjuk punggung laki ker?hahaha