Macam-Macam Dunia


Kebiasaan aku pada setiap hujung minggu mesti aku akan layan berita online. Dan kali ni pun macam tu jugalah. (mcm je korang tak faham kan)

Kali ni aku nak share satu berita yang aku baca dari kosmo online iaitu,


 



Pertandingan bercium di Beijing

BEIJING - Sempena sambutan Hari Kekasih pada 14 Februari ini, sekumpulan pasangan mengambil bahagian dalam satu pertandingan bercium di Beijing semalam.

Takde pertandingan lain ke yang boleh dorang buat selain benda ni? Macam-macam kan dunia sekarang ni?  Korang rasa kalau pertandingan macam ni diadakan di malaysia macamana ye? :D

So, rasanya kepada rakyat malaysia yang ketagih nak bercium ke,  atau memang suka macam ni, yang banyak buat scandal dan adegan-adegan bercium yang melampau sampai riuh satu negara, lebih baik korang pegi duduk kat luar negara dan korang masuk la pertandingan macam ni. Boleh juga menang duit kan. :D
 
Peace!!

**petikan berita daripada Kosmo!!

14 Komen:

deus X machina said...

harap2 tahun depan ada lagi
erk888

dzul hafixi said...

mane? gua nk join.. hehehe..

lupie said...

These sort of competition makes me sick!!

maisyara Pot! Pot! said...

agk mggila kn.. hahaha.. pertandingan ni monyet leh join tk? ngee^^

maslinamansor said...

idea depa nie macam2 yer... :)

Amirah Rashid said...

kalau malaysia buat,
ish, xtau nk ckp ape lg :D
hee :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*erk ada jugakkkkkkkkkkk game camni .

hei nak juinnn lah *wakakakkaa

monica said...

da x da idea lain lagik ke??aduii..

noin said...

kalo mat saleh lg la, siap ade kiss for charity. which means, kene byr utk kiss gurl kt event tuh. tau pon dr cite 'She's the Man' .. huhu mcm2 (-.-)"

Ah Fatt said...

cium bini

Hami Asraff said...

adoi ~ macam-macam!

Nazatul shima said...

uih?bercomolot?ish2....

Snowwhite Zone said...

uiks.. dasat btl.. mesia x de ke? hehehhee

ida said...

haha... if monyet join pertandingan ni... kompom lupa dunia....hehehehe