Malunya Aku

Mungkin kalian pun pernah juga melalui kejadian yang memalukan dan ianya berlaku di khalayak ramai. ya tak? negitu juga dengan aku. :D

Kejadian ni baru berlaku petang tadi. masa tu, aku baru je habis kelas. Dah la hari tengah hujan, penghawa dingin pula dipasang pada suhu 16 darjah celsius!!! korang bayangkan la betapa sejuk tu sehingga aku yang kurus kering ni pun menggigil kesejukan! (hei, korang tau ke suhu di london berapa... hehe)

Dengan suhu yang sejuk gila babas ni, korang pun tahu kan yang badan akan mengeluarkan jumlah kencing yang banyak, tapi... ooopppssss!!! Bukan aku terkencing dalam seluar ye... jangan salah faham ye...

So, nak dijadikan cerita, selepas sahaja lecturer aku cakap, class  habis sampai sini saja, aku terus keluar dan pergi ke tandas nak membuang isi "tabung" aku yang dah penuh tu dengan seorang lagi rakan ku, Aaron.

Selesai buang benda yang sepatutnya tu, (korang faham2 la apa yang kau buang ye.. kalau tak faham, buat2 faham aje la)  aku pun nak pergi keluar. Aku terus menuju ke pintu berkaca bersama Aaron. Dan tiba-tiba... ppaaannnggg! Kepala ku terhantuk pada pintu kaca tu... huhuhu
Tanpa menyedari pintu tu tertutup, aku terjah je pintu tu... malunya!! nasib juga tak banyak orang masa tu. huhu

Kalau tak, memang malu besar la aku... huhu

11 Komen:

¶A.K.I¶ said...

hye!~

thx singgah belog aki...
ermm..
ad mistake spelling pintu 2...
jadi pinti..
heehhe

FarhanaDr said...

Ohhhh.. Sakit tak? Benjol? Hehehe.. Nasib pintu pecah.. Hoho..

nuhan said...

muahahahaha aku dh gelak guling2..hik3..

eh sakit x langgar pntu tu? ngeee~ :D

Kyuubi_85 said...

@Aki, Adui ni malu kali kedua!!! Orang baca entri aku yang salah spelling... huhu

Anyway, thx ye.. hehe

Kyuubi_85 said...

@Farhana, sakit juga tau.. tapi tak la benjol... if benjol, i dah ambik gambar bagi korang tgk... haha

Kyuubi_85 said...

@nuhan, ek sakit gak tau... tapi nak menahan malu punya pasal,, sakit hilang terus... hehe

ida said...

hahhaa....apasal bole langgar pintu? kene kejar hantu ker???

ida said...
This comment has been removed by the author.
Kyuubi_85 said...

@ida, ye ni kena kejar hantu ni... ehehe.. Tak la, tapi tak hati2... terlupa pula pintu tu tak terbuka lgi coz cermin... hehehe

aNiS tHe BumbleBee said...

kah! kah! kah! xde yang lain melainkan kah! kah! kah!
(woop! aku xnk gelakkan ko byk2.kang aku pulak yg kene)

Kyuubi_85 said...

hahaha... takpe...
nanti aku postkan penglman aku masa keci... tak tau la korang nak ckp ape nanti... huhu