Aku Dan Member


Ahad yang lalu akhirnya dapat juga aku keluar dengan member dan memenuhi keinginan aku untuk menikmati nasi briyani. hehehehe...

Dah lama sebenarnya aku mengidam nak makan nasi briyani ni, cuma tiada kesempatan saja. Dah la hari tu nak keluar dengan gf aku pun terbatal disebabkan oleh hujan. Nasib juga hari ahad tu tak hujan, kalau tak, aduh..

Sebelum ni juga, aku pernah postkan pasal Resepi nasi Briyani kalau kamu berminat nak tahu tentang resepinya lah.. :D


 Ni la aku dan member Aku. Tengah tunggu makanan sampai.



Makanan Dah sampai!! Semua nak makan ni..

Selepas menjamu selera, aku dan member aku ni pergi lah jalan-jalan nak shopping. Masa nak shopping tu, ehh...





Ada Rusa ditangkap!! alahai, kesian rusa tu, nak kena masuk kandang dah... hehehe

Ni adalah perhiasan masa Perayaan Krismas Hari tu. sekarang ni dah nak masuk tahun baru cina pula, jadi nak buat perhiasan untuk tahun baru cina pula.

Memang best nagara kita ni kan, pelbagai kaum, berbilang bangsa dan agama. macam-macam perayaan ada, dan kita semua dapat meraihkannya bersama.

Jadi hargailah apa yang ada dan jangan kita hancurkan perpaduan yang negara kita ada sekarang ni.

Salam 1 Malaysia!!!

5 Komen:

Sharinginfoz said...

seronok kan keluar ramai2....

Amanah Saham, OK Ke???

Jom Ajar Anak2….

Kyuubi_85 said...

@Sharinginfoz, ya memang best... ble kurangkn sikit tekanan dlm diri tu.. :D

ida said...

jangan la tension2...

Kyuubi_85 said...

@ida, tak la juga tension... cuma ada gak sikit..

Anonymous said...

wah...i like those picture